У школи и интернату ради наставни и ненаставни кадар који свакодневно брине о безбедном и правилном одрастању, васпитању и образовању деце.
Наставни кадар
Насавни кадар школе и интерната чине стручњаци из области дефектологије, логопедије, природних и друштвених наука. Прочитај још...
Медицински особље
Медицински кадар школе свакодневно води рачуна о здравственом стању ученика. Прочитај још...
Техничко особље
Техничка служба свакодневно води рачуна о хигијени, безбедности и уредности школе и интерната Прочитај још...
Школа и интернат се налазе у Земуну, а сви школски објекти су лоцирани на површини од око 11.000м2. Простор школе обухвата велико школско двориште у којем су смештени школа, интернат, школска кухиња и остали помоћни објекти. Школа је смештена на изузетно мирној локацији, заштићена од појачаног саобраћаја, близу центра Земуна и надомак Београда. У пространом школском дворишту које је уређено као зелена оаза налази се наменски опремљен парк за игру и забаву деце предшколског и млађег школског узраста као и комплекс спортских терена за рукомет, кошарку, одбојку и мали фудбал намењен ученицима основношколског и средњошколског узраста. ОШ „Радивој Поповић“ има дугу традицију у којој се већ 75 година образују деца/ученици оштећеног слуха и деца оштећеног говора. У комплексу школе је и интернат у којем су смештена деца/ученици предшколског припремно/предшколског, основношколског и средњошколског узраста из бројних градова широм Србије. Школа са интернатом функционише 24 часа.
Настава је организована као целодневна, а васпитни рад се одвија у поподневним часовима. За сву децу/ученике је организован боравак, односно домски смештај за ученике са пребивалиштем ван Београда, са обезбеђеном исхраном: доручак, ручак и вечера са ужинама које се припремају у школској кухињи.Посебан акценат стављамо на пружање подршке и помоћи деци/ученицима да се што боље социјализују и интегришу у друштвену заједницу. Крајњи циљ нам је успешна инклузија. Због тога обављамо се континуирани саветодавни рад са децом и родитељима, а школа кроз сарадњу са друштвеном средином упознаје ширу заједницу са потребама деце и њихових родитеља.